-

przemsa

Zdobione ćwiekami gumofilce nerwowo podrygują

Wiem, że wielu się teraz narażę, ale naprawdę uważam, że nie Kaczyński, Schetyna, Wałęsa, Niesiołowski, Pawłowicz, Neumann tudzież dajmy na to Korwin-Mikke, ale Władysław Kosiniak-Kamysz jest najbardziej odpychającym indywiduum polskiej sceny politycznej.

Do wniosku tego doszedłem oglądając wczorajszą debatę przedwyborczą na TVN. Jak każda prawdziwa PiS-da udzieliłem sobie bowiem chwilowej dyspensy na śledzenie wrogiej mojej ukochanej TVPiS stacji, by móc napawać się Horałą masakrującym opozycję.

Niestety nie było mi dane w pełni się tym cieszyć właśnie ze względu na szefa tęczowo-rockowych koniczynek. Z mojego punktu widzenia to właśnie on kompletnie zdominował przedstawienie sprawiając, że w pewnym momencie nie zdzierżyłem i wyłączyłem telewizor. I wcale nie chodziło o to, że opowiadał jakieś straszne, wydumane bzdury tym obłudniejsze, że jest przecież Kosiniakiem z tego samego PSL, który praktycznie nieprzerwanie współtworzył od wielu, wielu lat rządy tego kraju, choć oczywiście opowiadał. Najgorszy był ton, który nadawał swoim cynicznym półprawdom i banałom. Zwracał się do ludzi niczym jakiś głęboko wstrząśnięty ogromem podłości pierwszy sprawiedliwy, który zasnąwszy za Witosa właśnie się obudził i nie może się nadziwić, jak bardzo źle w czasie jego błogiego snu się podziało. I nie choćby bardzo chciał, nie potrafi się z tym pogodzić. Mówi więc dość, dość tego zła! Oto i ja, Władysław Kosiniak-Kamysz! Mąż sprawiedliwy, o obliczu i sercu prawym! Przybywam do was na koniku polskim strojnie oporządzonym i wołając wiśta-wio! smagam batem warchołów rozbisumarnionych. Czy widzicie jakim prawy? Jakim szczerze zniesmaczonym?!

Nie, dość, bo zrobiło mi się znów niedobrze na wspomnienie tych pełnych udawanej pasji tyrad.

Ograniczę się więc jeszcze tylko do stwierdzenia, że szkoda, że Władek nie wystąpił wczoraj w duecie z antysystemowym buntownikie Pawłem Kukizem. Mielibyśmy wtedy tandem obłudy tak doskonały, że nawet najnowszy tweet Donalda Tuska treści:
"Stawką tych wyborów jest to, czy nasze życie będzie ponure, pełne złości, a czasem nienawiści, czy będzie takie jak Pani Marszałek Kidawa-Błońska: normalne, pogodne, mądre i dobre."
musielibyśmy nazwać lekko tylko bezczelnie zakłamanym. Znany muzyk rockowy, autor hitu "Ksiądz proboszcz już się zbliża" mógłby wtedy, identycznie jak w spocie, którym radio katuje moje uszy o poranku, z pasją wykrzyczeć, że on za swoje wolnościowe postulaty dotyczące JOW, dobrowolnego ZUS, kwoty wolnej od podatku i czegoś tam jeszcze gotów jest dać się pokroić. Wtedy Horała, lub ktokolwiek inny miałby szansę spokojnie mu powiedzieć, że śmiało może zadeklarować gotowość do pokrojenia się również za na przykład zniesienie VAT, wprowadzenie podatku pogłównego i dajmy na to darmowe leki dla każdego z tego prostego powodu, że nawet jeśli PSL jakimś cudem nie tylko nie wygrzmoci się o zbyt wysoki na (aktualnie ozdobione ćwiekami)  gumofilce próg wyborczy, ale jeszcze po wyborach znów dossie się do PO albo PiS współtworząc rząd, to jego postulaty będą ostatnią rzeczą, jaki rząd ten będzie realizował. No bo chyba dla każdego jasne jest, że nie przystawki determinują menu. 


W każdym razie, jeżeli już ktoś musi zrobić sobie dobrze popierając listę PSL-u sugeruję, by rozważył jednak Konfederację. Bosak tak uroczo wyglądał z tą starannie przylizaną fryzurą i podkreślającą nieprzejednany patriotyzm biało-czerwoną flagą, że na pewno bardziej niż Kosiniak zasłużył na nagrodę. 

 



tagi: debata  psl  debata przedwyborcza 

przemsa
9 października 2019 06:19
87     2131    11 zaloguj sie by polubić
komentarze:
Grzeralts @przemsa
9 października 2019 07:07

Oba ugrupowania pełnią w tych wyborach rolę języczka u wagi. Jeśli oba wejdą do Sejmu, PiS ma minimalne szanse, żeby rządzić samodzielnie i będzie się musiął uśmiechać do któregoś z nich. Jeśli PSL zrobi naprawdę dobry wynik, a jeszcze Konfederacja nie wejdzie, rządzi koalicja opozycji. Takie debaty ryzyko owego Armageddonu istotnie oddalają. 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @Grzeralts 9 października 2019 07:07
9 października 2019 07:23

Dlatego będę uparcie twierdził, że jeżeli PiS nie będzie miał większości i z tego powodu będzie musiał wejść w koalicję z jakąś elpeero-samoobroną albo wręcz koalicję rządową utworzy aktualna opozycja, obwiniać za to trzeba będzie w pierwszej kolejności tych, którzy głosując na Konferencję spowodowali, że PiS zabrakło tych kilku procent, bo jeżeli dojdzie do czegoś takiego, różnica będzie bardzo mała. 

PS Tak, debata słabo - dla opozycji - wypadła. 

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @przemsa
9 października 2019 08:21

To jest przeginanie na chama. Oni muszą zostać wypchnięci poza nawias, żeby w ogóle cokolwiek zrozumieć. Ale już słychać głosy, że dobrze by było gdyby Konfederacja weszła do sejmu, bo wtedy PiS nie będzie szalał. To jest obłęd. Właśnie Konfederacja powinna sie znaleźć poza sejmem i PSL także. Te partie bowiem pierwsze się dogadają w razie jakiegoś sukcesu ich reprezentantów

zaloguj się by móc komentować

Draniu @przemsa
9 października 2019 08:22

W PSL aktualnie rozdaje karty Teofil Bartoszewski, nie wierzę w to ,zeby Kosiniak mial tyle odwagi ,aby wykonywał tak skrajne manewry z jakim mieliśmy do czynienia w kampanii wyborczej do europarlamentu..  Sądzę,ze PSL w przyszłości przekształcił się , na coś w typie Partii Zielonych.

Morawiecki wpuścił JP Morgana, Teofil był przedstawicielem tego banku.. Obaj byli pracownikami banku to jest wspólny mianownik tych Panów, który ewentualnie może spowodować ,ze PiS stworzy koalicję z PSL, jak nie będzie miał większości.. A tak na marginesie , JK w tej kadencji jakoś oszczędzał PSL. 

Oczywiście to sa moje hipotezy.. Natomiast uważam,ze PiS wygra w cuglach i zdobędzie większość. Konfederacja jest planktonem na mapie politycznej ,wydaje mi się ,ze wszystko robią,żeby jednak nie dostać się do parlamentu ,a jedynie dostać subwencje.. Ostania wypowiedzi Sosiniaka ,ze benificjeci 500 + nie powinni brać udziału w wyborach , rozkłada na łopatki tego potworka politycznego jakim jest Konfederacja, tu nawet nie pomoże sentyment do GB, którego ja osobiście nie rozumiem i nie chce zrozumieć , przestałem go słuchać od dawna. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Draniu 9 października 2019 08:22
9 października 2019 08:30

W dużym uproszczeniu: Konfederacja kanibalizuje potencjalne głosy dla PiS, PSL "żywi" się głównie potencjalnymi wyborcami KO/SLD. 

zaloguj się by móc komentować


przemsa @Grzeralts 9 października 2019 08:30
9 października 2019 08:57

Tak. Choć i PSL coś tam może PiS uszczknąć, jednak w tym przypadku działa to raczej - na szczęście - w drugą stronę. 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @Draniu 9 października 2019 08:22
9 października 2019 08:59

Nieważne, czy Konfederacja dostanie się do Sejmu. To znaczy ważne, ale jednak na ten moment ważniejsze, ile procent głosów PiS zabierze i jak przełoży się to na ostateczny wynik wyborów. 

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @przemsa 9 października 2019 08:59
9 października 2019 09:06

Szejnfeld napisał tłita, że najlepiej wypadła ta kobita z PO a potem że "wiem że wielu się to nie spodoba, ale na drugim miejscu Bosak". Widać o co idzie gra. Biedna ta Konfederacja. Typowa przystawka do rozprowadzenia obsadzona egocentrykami marzącymi o byciu w centrum wydarzeń i biznesu. Myślę że nawet jak spełnią swoją rolę czyli pozbawią PiS władzy, to skończą jak karykatura Kukiz '15, a niesmak po ich kadencji będzie się jeszcze długo ciągnął.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @przemsa 9 października 2019 08:57
9 października 2019 09:06

PSL w nowej odsłonie jest zasadniczo pomyślany jako pomysł na odbieranie PiS wyborców. Ale za późno się za to wzięli i projekt jest jeszcze mocno niedojrzały. Gdyby to zrobić dobrze i z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym byłoby dla PiS bardzo groźne. Póki co kąsa głównie KO/SLD i widzieliśmy ostatnio liczne akcje mające ową kanibalizację zmniejszyć. 

zaloguj się by móc komentować


ewa-rembikowska @przemsa 9 października 2019 08:59
9 października 2019 09:08

Z tym, że na Konfederację mogą głosować też ci, którzy na wybory by nie poszli.

Pytanie też jest takie, jak zagłosuje wieś? czy przerzuci głosy z PSL na PiS?

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @ewa-rembikowska 9 października 2019 09:08
9 października 2019 09:14

Nie wiem na ile mjest to symptomatyczne, ale mam sporą rodzinę w świętokrzyskim, która głosuje wraz z przyległościami na PiS. Ich dzieci, wchodzące już w okolice dwudziestki są opętane konfederacją. Być może na taki mechanizm jest to obliczone.

zaloguj się by móc komentować

przemsa @Marcin-K 9 października 2019 09:06
9 października 2019 09:26

Jeżeli PiS będzie zmuszony do koalicji z nimi, to staną się nowym LPR i Samoobroną.

I oczywistym jest, że opozycja peowska powinna ich wspierać. Im głosów nie zabiorą. 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @Grzeralts 9 października 2019 09:06
9 października 2019 09:27

Tak, mocno się spóźnili. Poza tym uważam, że Kosiniak jest niewiarygodny nie tylko dla mnie. 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @ewa-rembikowska 9 października 2019 09:08
9 października 2019 09:27

Ja widzę trochę inaczej problem i tutaj Konfederacja jest najmniej istotna. Trzeba zadać sobie pytanie , gdzie przejdzie elektorat Kukiz15, a on jednak jest inny od sympatyków Konfederacji , co zrobi elektorat, który zawiódł sie na PiSie , jak on jest duży i czy takowy jest, no i co zrobi najmłodszy elektorat.. Uważam,że PSL w terenie posiada nadal silne układy. No i najważniejsza sprawa,czy zostanie przekroczone magiczne 50% frekwencji i jak duże będzie..

 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @ewa-rembikowska 9 października 2019 09:08
9 października 2019 09:28

Może, ale i tak wielu zagłosuje na nią, bo PiS zawiódł, poprawka 447, Żydzi, banki i tak dalej. 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @Marcin-K 9 października 2019 09:14
9 października 2019 09:29

Konfederacja to nowy lep na młode ofiary JKM.

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @ewa-rembikowska 9 października 2019 09:08
9 października 2019 09:33

To jest, wbrew pozorom pula niewielka, zbliżyliśmy się mocno do maksimum frekwencji już w poprzednich wyborach. 

zaloguj się by móc komentować

onyx @przemsa
9 października 2019 09:36

A w TVN24 drą łacha z Wałęsy i Holland Agnieszki.

https://twitter.com/Natalia_Walczy/status/1181661287329288194?s=19

No i M. Horała tak zakończył debatę, że aż Olejnikowej silikon się na twarzy pofałdował.

https://twitter.com/AndrzejM787/status/1181647836611567617?s=19

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @przemsa
9 października 2019 09:37

"Najgorszy był ton, który nadawał swoim cynicznym półprawdom i banałom." Trzeba przyznać, że PiS nic nie zrobił w ostatnich latach, by jego wyborcy cokowiek zmądrzeli. By potrafili posługiwać się arytmetyką używając kategorii ekonomicznych, by byli bardziej odporni na półprawdy i banały. Bedzie miał tego skutki niedługo. Obawiam się, że już 13 b.m.

Nie marzę, by do obiegu propagandowego weszły koncepcje i opinie tworzone i przypominane na SN i okolicach. PiS nie znalazł nawet kącika w żadnym z przekaziorów dla upublicznienia wiedzy generowanej przez i wokół Gospodarza, a nie wierzę by nie było starań w tym kierunku. Taka blokada nie może być bezkarna.

zaloguj się by móc komentować

przemsa @Wrotycz1 9 października 2019 09:37
9 października 2019 10:09

Tak, tak. A mogli zrobić taką mądrą, wyważoną, edukacyjną telewizję publiczną. Wprawdzie nikt by jej nie oglądał, a w TVN skakaliby z radości, że nie ma przeciwwagi do ich ciężkiej propagandy, ale co tam. Moglibyśmy się napawać swoją wyższością. 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @przemsa 9 października 2019 10:09
9 października 2019 10:29

Wrotycz wędruje w chmurach . 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @onyx 9 października 2019 09:36
9 października 2019 10:32

Fakt, wyszło mu.

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @przemsa 9 października 2019 10:09
9 października 2019 10:45

Chodzi tylko o mały kącik, a nie o zmianę głównej linii. Sytuacja ogólna jest dobrze rozpoznana i wykorzystywana w propagandzie. Długoterminowo, a mam nadzieję że taki plan też jest, brak edukacji biomasy mści się, wcześniej lub później, poprzez jej brak odporności na demagogię.

zaloguj się by móc komentować

przemsa @Wrotycz1 9 października 2019 10:45
9 października 2019 11:03

Najpierw trzeba zrobić porządek. 

 

zaloguj się by móc komentować

Krzysiek @Draniu 9 października 2019 08:22
9 października 2019 11:03

"tu nawet nie pomoże sentyment do GB, którego ja osobiście nie rozumiem"

Po rozstaniu z "partnerką" (30 lat nowoczesnego związku) ożenił się, ma dziecko. Trzeba mieć jakieś stałe dochody. To nie są żarty.

"Ostania wypowiedzi Sosiniaka [Konfederacja] ,ze benificjeci 500 + nie powinni brać udziału w wyborach"

... a czy nie dotyczy to w takim razie pana Grzegorza? Bo chyba bierze (no podejrzewam, że pewnie żona, ale na wspólnego dzieciaczka)?

 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @Wrotycz1 9 października 2019 10:45
9 października 2019 11:14

Ale Coryllus ma swój kącik ktory nazywa się PGR, sądzisz ,ze optymalnie go wykorzystuje i czy mu zależy na tym aby gi optymalnie wykorzystać? 

zaloguj się by móc komentować

onyx @Wrotycz1 9 października 2019 10:45
9 października 2019 11:29

Nie ma opcji. Raz, że oni tam nie rozumieją o czym tu się pisze a nawet jeśli ktoś tam coś łapie to nie widzą sensu by to szerzej propagować. Po drugie przekaz SN stoi w poprzek z całym przekazem postprlowskim i obecnym. Już szybciej by dali program G. Braunowi do spółki z JKMem bo mają już dorobione gęby prawicowych freaków. Ogólnie zima. A zamilczać będą dalej bo muszą promować książki i projekty swojaków. Koło się zamuka jak bazarowa szczęka.

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @przemsa 9 października 2019 10:09
9 października 2019 11:52

Moja śp. babcia aromatyzowała ciasto drożdżowe rumem. Warto jednak zauważyć, że nie były to proporcje litr rumu na kilogram ciasta. Nie chodzi o to, by cała telewizja taka była. Chodzi o to, iż można odnieść wrażenie, że na pewne treści założone jest embargo, tzn. strażnicy narracji pilnują, by cokolwiek nie pojawiło się nigdy. Rumu do ciasta nie dodajemy, a butelkę trzymamy pod kluczem.

TVP Info:

Osobiście [Prezes] napisałem ok. 20 proc. tego programu [Program PiS], a inne części pisali inni. Jeżeli miałbym odpowiadać na pytanie o głównego autora i człowieka, którego zasługą jest ten program (...), to jest to wicepremier Piotr Gliński. I nawet powiedziałem mu, że w istocie „twój portret powinien być tutaj na początku tego programu” – stwierdził prezes PiS.

Jarosław Kaczyński wyjawił, kto jest głównym autorem programu PiS  [data publokacji:  7.10.2019]

A my tu, że Gliński to być musi, bo z jakichś względów musi, chociaż nie jest z naszej bajki. Na tym polega polityka, iż Brauna można darzyć sympatią, ale głosować przeciw - a głosować na PiS - pomimo, iż kto się z nim zetknął bliżej wie, że żadnej sympatii budzić nie może. To że realizuje "nasz" w dużej mierze program, czy jest po naszej stronie wojny cywilizacyjnej nie wynika z cech PiSu, a z zimnej kalkulacji - bo taki ma elektorat - tacy my jesteśmy, Polacy, w dużej mierze - a PiS nie jest liderem i nadającym ton, a gospodarującym na rynku poglądów. Trudno określić, co jest tylko narracją, co zmiennym poglądem, a co poglądem rzeczywistm liderów PiS.  Ja się w sympatii do PiS raczej nie zapędzę - ale mi pomogli w tym osobiście i bradzo - i nie tylko mi, bym otrzeźwiał i wytrzeźwiał. Nie zmienia to faktu, że na obecnym etapie korzystna byłaby więszość parlamentarna [PiS] - a to z racji czynników nieznanych i nieprzewidywalnych wymaga głosowania.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @onyx 9 października 2019 11:29
9 października 2019 11:53

TVP zawsze było, jest i będzie tv rządową, bez względu na to jaka opcja polityczna rządzi.. Po trzydziestu latach ,żeby tego nie zauważać, trzeba byc wyjątkowo naiwną osobą.

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @przemsa 9 października 2019 11:03
9 października 2019 12:03

Najpierw trzeba dać elementarz, pół godziny w TVP Kultura co 3 dni wieczorem, zamiast bredni niedorobionych polonistów czy filozofów. Np. debilom i agentom z eko coś tam przedstawić godzinowe zapotrzebowanie mocy w kraju i możliwości jej generowania przez OZE istniejące i potencjalne. Liczby. Morawiecki trochę próbował ale musiał odpuścić bo finanse w skali kraju to temat zbyt trudny dla biomasy bez matury z matematyki, a i bieżące potrzeby są inne. I tak sprawa po sprawie, a nie wyłącznie pojedynek na bełkoty i miny. Potrzeby jest mały kącik z sensowną rozmową podpartą wiedzą, a wiedza jest, tylko nie jest używana z zagadkowych powodów. Jest na to popyt niezaspokojony. Kto w to wejdzie ma 10% głosów wiecej. Ludzi rozsądnych nie brakuje ale słyszą tylko brednie, widzą agresywnych chamów i odwracają się. Przedstawienie stałości struktur proponowanych rozwiązań politycznych różnych sił na przestrzeni ostatnich 500 lat wobec terenów dawnej Polski spowodowałoby 100 krotny wzrost zapotrzebowania na "Wspomnienia" Hipolita Milewskiego. Itd.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @przemsa
9 października 2019 12:04

O nie ! ja odniosłam zupełnie inne wrażenie wobec tyrady Władysława Kosiniak-Kamysza.Dla mnie nie było specjalnej różnicy w odbiorze (jak u Neumanna)"k**** będę bronił (PSL-u) jak niepodległości".I dlatego mój odbiornik pozostał w całości.

zaloguj się by móc komentować

chlor @przemsa
9 października 2019 12:28

Nie wiadomo w jakim stopniu wynik wyborów jest opracowywany przez czynniki zagraniczne, a w jakim jest prostym rezultatem policzenia kartek wyborczych. Domyślam się, że to drugie dominuje ilościowo, jednak jakaś korekta występuje, gdy zbyt dużo ludzi nie głosuje tak jak trzeba.

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @onyx 9 października 2019 11:29
9 października 2019 13:15

Tu niechodzi tylko o SN ale o metodę prowadzenie propagandy wśród ludzi, którzy nie akceptują realizowanego obecnie jej rodzaju, a między innymi SN byłaby tu wielce użyteczna. TOK FM już zmienił metodę. Nie ma tam przewagi emocjonalnej jazdy po Kaczorze i okolicach, jak było dawniej. Jest zręczne punktowanie, oczywiście wyłącznie zgodne z interesem określonej szajki. Ale metoda jest już inna. Nie wchodzą jeszcze zbyt szeroko w obszar liczb i konkretów, bo te nie są im generalnie przychylne ale dedykują przekaz dla tych co wiedzą chociaż trochę, taką mają teraz misję. PiS ten obszar odpuścił i ma rezultat. Przegrywa w dużych miastach.  Jakby nie uznawał, że w korporacjach i administracji nie pracują półgłówki. Kurski nie przyjął tego jeszcze do wiadomości, Prezes też nie, nie mówiąc o tych pieczeniarzach z radia,  mimo że mają środki i mogliby, to jednak twardo odpuszczają ten segment. Po wyborach się zdziwią, jak zdziwili się niedawno w Warszawie. Wg moich szacunków jest to segment ok. 3 mln kartek do głosowania. Część zaciska zęby i głosuje na PiS. Część jest trwale związana z PO, i wiadomo. Ok. połowa zagłosuje zależnie o zarysowanej w sposób sensowny perspektywy gospodarczej, bo w niej się orientują. Dla tego segmentu nie ma w propagandzie PiS nic sensownego. Za to są wesołe prognozy Prezesa o szalonej dynamice płac minimalnych. Na szczęście druga strona się boi tego ruszać.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @Wrotycz1 9 października 2019 13:15
9 października 2019 14:07

Odpowiedz sobie na pytanie ,kto ogląda dzis tv analogową i dlaczego odnoszą taki sukces tandetne seriale ? Zapomniałeś, ze internet przyczynił się do wygranej PiSu w 2015 ,nie tv analogowa, błędem jest również .ze PiS zapomniał o tym fakcie,a jak nie zapomniał ,to w swoich wyliczeniach wyborczych nie stawia na elektorat ,który stanowi tyci, tyci margines i ktory  w żadnym stopniu w tych wyborach nie zadecyduje o wygranej.. Popadasz w samo zachwyt uważając ,ze nalezysz do istotej części  elektoru, ktory bedzie mial wplyw na wygraną w wyborach..

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @Draniu 9 października 2019 14:07
9 października 2019 14:29

Wybacz ale do samozachwytu jest mi dość daleko, a już z powodu należenia gdziekolwiek to lata świetlne. Chodzi mi tylko o to, że marnują się pieniądze i możliwości przekonania ludzi całkiem sensownych w innych sferach niż emocje polityczne. Przekonania nie emocjami ale faktami i liczbami, nie na poziomie PKB i dodatkowej emerytury czy 500+ ale zrozumiałymi dla każdego. No, prawie dla każdego. Po drugiej stronie są nie tylko interesariusze i półgłówki, tak samo w stosunku do tych co nie chodzą. Cała pula do przekonania to kilkanaście mln osób i wypadałóby różnicować propagandę dla głównych segmentów tej populacji, tak w zakresie mediów jak i treści. Z drugiej strony, jeśli wróci ekipa która okradła każdego z nas na 6 tys. zł, a zadłużył na 12 tys zł, to co? Nie jest to wykluczone, jak nie jest wykluczony taki bajzel po stronie PiS, że każdemu ich się odechce. I wtedy znowu proste emocje i kupowanie głosów będą na pierwszej linii? Tego chcemy?

zaloguj się by móc komentować

przemsa @onyx 9 października 2019 09:36
9 października 2019 15:39

No, naprawdę ładnie się przygotował. 

 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @Wolfram 9 października 2019 11:52
9 października 2019 15:40

Powtórzę: nie czas żałować róż, gdy płoną lasy. Może nie do końca tak, ale mniej więcej o to chodzi.

 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @Wrotycz1 9 października 2019 12:03
9 października 2019 15:42

Masz dobre intencje niewątpliwie i także niewątpliwie sporo racji, ale nie mogę się z tym zgodzić. Na takie rzeczy będzie czas później, bo inaczej nie będzie go wcale.

 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @BTWSelena 9 października 2019 12:04
9 października 2019 15:42

W sumie na to samo wychodzi :)

 

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @Wrotycz1 9 października 2019 09:37
9 października 2019 15:56

Bardzo przepraszam, ale Pan nie zdaje sobie sprawy, że kampanią wyborczą nie rządzi arytmetyka ale propaganda (arytmetyką zajmują sie partie po wyborach).

PIS będzie miał /ma problem z młodymi, którzy pierwszy raz pójdą (a w wiekszości nie pójdą na wybory). Oni będą, jeżeli już, to głosować na Biedronia/Konfederację/Zandberga. 

(Słyszalem od wnuczki jaką ma opinię młodzież o PISie - "nie ma przekazu dla młodzieży".)

Gospodarka, arytmetyka gospodarcza to dla młodej głowy co dopiero wyszła ze szkoły jest za poważne i poza zainteresowaniem - żadna poważna partia i poważny przekaz do nich nie dochodzi (musi być greenpisowo/ tęczowo/lajtowo) i to będzie trwało do momemmentu pierwszego dostania po "d..pie".

 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @szarakomorka 9 października 2019 15:56
9 października 2019 16:44

"i to będzie trwało do momemmentu pierwszego dostania po "d..pie"."

Z wyłącznie korwinistów realnych. Ci są nieuczalni.

 

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @przemsa 9 października 2019 16:44
9 października 2019 17:11

Tak.

Powiem Panu, że mam to samo.

Gdy pojawia się gadający Kosiniak pilot już nie czeka i sam wyłącza kanał :-).

Nieraz próbuję obejrzeć kabaret "po dwudziestej" TVPinfo - ten sam efekt . (zawsze musi pojawić się tam ktoś z menażerii nie dający się słuchać).

 

zaloguj się by móc komentować

onyx @Draniu 9 października 2019 11:53
9 października 2019 18:00

A co ma piernik do wiatraka?

Wolfram napisał:

"Moja śp. babcia aromatyzowała ciasto drożdżowe rumem. Warto jednak zauważyć, że nie były to proporcje litr rumu na kilogram ciasta. Nie chodzi o to, by cała telewizja taka była. Chodzi o to, iż można odnieść wrażenie, że na pewne treści założone jest embargo, tzn. strażnicy narracji pilnują, by cokolwiek nie pojawiło się nigdy. Rumu do ciasta nie dodajemy, a butelkę trzymamy pod kluczem."

Jak rządowa to oznacza że albo będzie Holland, Gazownia i Lisy albo disco polo? To, że teraz tak jest nie musi oznaczać że będzie tak do końca świata. A presja zawsze ma sens :)

zaloguj się by móc komentować

onyx @Wrotycz1 9 października 2019 13:15
9 października 2019 18:10

Masz rację, z tym, że za poprzedniej władzy przez 8 lat też tego nie było i to daje do myślenia, że oni globalnie tego w TVP nie chcą. Są jakieś kanały osobne ale nie w głównym przekazie. To na wyjściu daje nam syf do wyboru - Gazownia albo disco polo. Syf w rozumieniu spłaszczenia przekazu do grubości ryżowego papieru bo o pulchnym naleśniku powoli można zapomnieć.

zaloguj się by móc komentować

onyx @przemsa 9 października 2019 15:42
9 października 2019 18:19

W tym sęk że nic się nie zmieni i będzie tylko coraz gorsza jakościowo klepanka aż ludzie będą tym za przeproszeniem rzygać jak Neumann Tczewem. A gdyby o to zadbali choćby w mikroskali to już by się po tych 4 latach coś odłożyło. Nie zrobiono nic poza filmami, których się nie da oglądać. A w nowym rządzie PiSu znowu będzie Gliński minister.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @onyx 9 października 2019 18:00
9 października 2019 18:34

Jaka presja , o czym Ty piszesz , ile jest  osób ,ktore taką presję wywierają i czy sa skuteczni?   

Realnie sprawę ujmując np. PiS nie osiąga większości , PO/KO plus lewica biorą w łapsk rządy i tvp też.. 

Prędzej swoją tv otworzysz niz doczekasz się ,ze będzie miał ,malusi kącik.. Miałeś tv wPolityce i co wyszło ? Jaki skutek odniosły sympatyczne rozmowy JO z GM ? 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @onyx 9 października 2019 18:19
9 października 2019 18:46

Rozmawiamy o jakości w tv, a jaka jakość masz w Internecie  co do treści,czy powstała jakakolwiek tv internetowa ,która może być konkurencyjna co do tresci ,dla tv analogowej ? Czy PGR jest rozdyskutowany i tu nie chodzi o kokietowanie treściami ? 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Wolfram 9 października 2019 11:52
9 października 2019 18:48

Identycznie rozumujemy

zaloguj się by móc komentować

przemsa @onyx 9 października 2019 18:19
9 października 2019 18:54

Swoje zdanie na temat TV wyraziłem tu. Z grubsza się nie zmieniło :)

http://przemsa.szkolanawigatorow.pl/telewizje-robi-sie-taka-jak-konkurencja-pozwala

 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @onyx 9 października 2019 18:19
9 października 2019 18:55

>  ludzie będą tym za przeproszeniem rzygać jak Neumann Tczewem

Piękne :-D
 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @szarakomorka 9 października 2019 17:11
9 października 2019 19:00

> Nieraz próbuję obejrzeć kabaret "po dwudziestej" TVPinfo - ten sam efekt .
> (zawsze musi pojawić się tam ktoś z menażerii nie dający się słuchać).

Ja daję radę. I to na trzeźwo :)

 

 

zaloguj się by móc komentować

bolek @przemsa
9 października 2019 20:08

" Wiem, że wielu się teraz narażę"

Ode mnie + :)

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @przemsa 9 października 2019 19:00
9 października 2019 20:13

A ja wcześniej oglądam TVTrwam.

Spokój, nikt nikogo nie przekrzykuje.

Swoją drogą zapraszają takich gości, którzy nie mają powodu by skakać sobie do gardła,

(i jednej opcji). Można przynajmniej zrozumieć co który ma do powiedzenia.

zaloguj się by móc komentować

Caine @onyx 9 października 2019 09:36
9 października 2019 21:30

Monika Olejnik jest reptilianką, ani chybi.

zaloguj się by móc komentować

klon @onyx 9 października 2019 18:10
9 października 2019 21:38

Skoro trwa tak już od "X" lat, znaczy to dla mnie tyle, że nie ma zgody Władców Marionetek aby lud żyjący między  Odrą a Bugiem miał samostanowić  o sobie. Osobistości "szkoły" i "kultury" mają "wykształcić" gamoni, którymi łatwo będzie manipulować.

Nie znam osobiście wierchuszki PiS'u, ale nie uwierzę, że są tam ludzie nie rozumiejący wielu tematów poruszanych na SN. Po prostu, nie uwierzę :-(

zaloguj się by móc komentować

onyx @Draniu 9 października 2019 18:46
9 października 2019 21:41

Gadamy o tym samym. Nie wiem jaką oglądalność miały sympatyczne rozmowy JO z GM ale skutek był taki że zostały zawieszone. Gdyby projekt miał być szerszy to by był reklamowany a nie był więc cel był inny. Nie da się za wiele zrobić w 20 minut raz w tygodniu w medium o którym mało kto wie. Ale może i tyle już kogoś gryzło w bok. Dla mnie wszystko jest konkurencyjne co do treści i jakości w Internecie bo TV nie oglądam. Na nic tam nie czekam. Co do wyborów to moim zdaniem POKO walczy o 20% i stoczy ciężki bój z lewicą o zaszczytne drugie miejsce. Zależy na kogo ostatecznie Wałęsa przełoży wszystkie swoje głosy ;)

zaloguj się by móc komentować

onyx @przemsa 9 października 2019 18:54
9 października 2019 21:51

Nie do końca się zgodzę z tezą zawartą w tytule. Cytowałem Wolframa, bo o to samo mi chodzi. Mamy wszędzie mielonkę jak w skeczu Monty Pythona, bez odrobiny rumu. Jeśli PiS wygra grubo to reszta będzie musiała się opamiętać bo tym co robią teraz mogą tylko wywoływać zadymy ale głosów już nie zdobędą. Może będzie tak że media zaczną normalnieć. Ale wtedy TVP będzie miało 4 lata w plecy bo nikomu tam się nie chciało zrobić przyczółka, który już by pracował. Znów może to wyglądać sztucznie jak wąs Sławomira ;) Ale oczywiście może być zupełnie inaczej i PiS odda władzę jak niektórzy przewidują.

zaloguj się by móc komentować

onyx @Caine 9 października 2019 21:30
9 października 2019 21:53

W końcu i my mamy swoich prawdziwych kosmitów o których gadał Wałęsa. Monika z Marsa ;)

zaloguj się by móc komentować

onyx @klon 9 października 2019 21:38
9 października 2019 21:57

No właśnie o to chodzi, i nic nam nie pomaga sytuacja, że wszędzie na świecie już jest praktycznie to samo. Może nie chodzi o gamoni tylko nowy rodzaj człowieka, następny etap po człowieku radzieckim, którego ostatnie pokolenie zchodzi z tego łez padołu. I tak jesteśmy w tej budowie jak się to mówi 100 lat za Murzynami. To co się widzi w migawkach z nowoczesnej Europy i innych zakątków to kosmos prawdziwy.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @przemsa 9 października 2019 11:03
9 października 2019 22:52

Wiem, zamknijcie Janka Burego, śmiech na sali.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @przemsa
9 października 2019 23:01

Czy Neumann zaorał Konfederację?

 

Sławomir Neumann przyznaje: Można sobie wyobrazić "rząd ratunku narodowego" z Konfederacją.

 

https://wpolityce.pl/polityka/467610-neumann-mozna-sobie-wyobrazic-rzad-ratunku-z-konfederacja

 

A Konfederacja co na to? Czy Konfederacji po drodze z Neumanem?

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @ewa-rembikowska 9 października 2019 23:01
9 października 2019 23:02

Co z koalicją Po-PiS z 2005 roku?

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @Caine 9 października 2019 21:30
9 października 2019 23:05

Ta druga z obrazka też;

Znalezione obrazy dla zapytania olejnik i lichocka

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @porfirogeneta 9 października 2019 23:02
9 października 2019 23:09

Panta rhei, mamy 2019 rok i po drodze 8 lat rządów Tuska i jego drużyny.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @ewa-rembikowska 9 października 2019 23:09
9 października 2019 23:15

Ale przepływy personalne da się zauważyć.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @przemsa
9 października 2019 23:16

Zachowałbym więcej rewerencji wobec przyszłego koalicjanta.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @porfirogeneta 9 października 2019 23:05
10 października 2019 01:58

"Ta druga z obrazka też;"

To mnie utwierdza w przekonaniu, ze reptilianie, czy jak ich okresla nasza wikipedia - istoty gadzie, sa bardzo sprawnymi plywakami.

Potrafia tez, jesli zajdzie potrzeba, gonic kroliczka.

zaloguj się by móc komentować


przemsa @ewa-rembikowska 9 października 2019 23:01
10 października 2019 04:56

Coryllus napisał, że w sprzyjających okolicznościach Konfederacja najpierw dogada się z PSL. Ja się z tym zgadzam, ale też nie zdziwiłbym się, gdyby dla dobra Polski, by ratować Polskę przed PiS, które chce oddać całą Polskę Żydom, dogadała się i z PO. 

 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @porfirogeneta 9 października 2019 23:02
10 października 2019 04:57

jprdl. Brak słów. 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @porfirogeneta 9 października 2019 23:16
10 października 2019 05:00

Gdybyś potrafił czytać ze zrozumieniem lub przynajmniej uważniej dostrzegłbyś iż tego, że być może PiS będzie zmuszony wejść w koalicję z PSL nie wykluczam. Tak więc, jeżeli wydaje Ci się, że mnie tą rzutką uwagą poradziłeś, pozostaje mi tylko wzruszyć ramionami. 

 

zaloguj się by móc komentować


przemsa @szarakomorka 9 października 2019 20:13
10 października 2019 05:01

I audycje trwają długo. Też lubię. 

 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @onyx 9 października 2019 21:51
10 października 2019 05:08

PiS odda teraz władzę, jeżeli jego wyborcy nie pójdą do wyborów, Konfederacja przekona do siebie jakieś 3-5% tych, którzy byli skłonni zagłosować na partię Kaczyńskiego oraz cała opozycja do kupy będzie w stanie sklecić koalicję. W każdym razie, jeżeli PiS będzie się musiał posiłkować Konfederacją lub PSL, to może się to zakończyć szybko przedterminowymi wyborami. 

 

zaloguj się by móc komentować


onyx @przemsa 10 października 2019 04:56
10 października 2019 12:01

Sławek Neumann już wyciąga dłoń by stworzyć nowy WRON a Konfa na razie taktycznie milczy.

https://www.tvp.info/44775854/neumann-dopuszcza-koalicje-z-konfederacja-zapomnial-o-happeningu-z-katowic

zaloguj się by móc komentować


onyx @Antonim 10 października 2019 12:14
10 października 2019 14:16

Jest jeszcze szybszy od Wałęsy. Weszli na etap jaki prezentowali Lepper z Giertychem kiedy za chwilę ich projekty polityczne się poskładały jak domki z kart. Słynna koalicja jednodniowa pod szyldem LiS. Dobrze że za chwilę cisza wyborcza a Nobel dla Tokarczuk przykryje ten cyrk.

zaloguj się by móc komentować

przemsa @onyx 10 października 2019 14:16
10 października 2019 14:48

> Dobrze że za chwilę cisza wyborcza a Nobel dla Tokarczuk przykryje ten cyrk.

Najgorsze, że Jarosław Kaczyński już w 2016 wyznał, że czyta "Księgi Jakubowe". Dla lewicy to kłopot, bo trzeba chyba mówić, że pewnie i tak nic nie zrozumiał, a dla Prawdziwej Prawicy™ dowód, że się zdemaskował jako kryptolewak, bo powinien raczej sięgać po Rymkiewicza, Ziemkiewicza i Gadowskiego.

 

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @przemsa 10 października 2019 05:00
11 października 2019 20:51

Gadasz tak, jakbyś w tym PiSie karty rozdawał, wzruszaj się ze swoich wyżyn, wzruszaj.

zaloguj się by móc komentować


porfirogeneta @przemsa 10 października 2019 14:48
11 października 2019 20:56

Tego się nie da czytać, próbowałem, wiem co mówię.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @przemsa 10 października 2019 14:48
11 października 2019 21:03

Rymkiewicza, Ziemkiewicza i Gadowskiego, a raczej ich "dzieł" też nie da się czytać.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @przemsa 10 października 2019 04:57
11 października 2019 21:04

Przepływy "osobowe" są widoczne, gołym okiem.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować