-

przemsa

Komentarze użytkownika

@Czy Polacy są narodem politycznym? (16 lutego 2019 08:46)

Moje pytanie jest proste, a odpowiedź na nie powinna brzmieć równie prosto, by być jednoznaczą, a nie mętną, chaotyczną:

a) grzeszę,
b) nie grzeszę.

Zatem jedno z powyższych. Mylę się?

 

 

przemsa
17 lutego 2019 15:59

@Dlaczego socjaliści to durnie (17 lutego 2019 09:17)

Tak. PiS to zbieranina socjalistów. I co w związku z tym przy założeniu, że mam zamiar żyć w tym kraju? Mam nie iść na wybory, bo jeden ch... czy rządzi zbieranina socjalistów pod nazwą PiS, czy zbieranina socjalistów pod nazwą POKO? A może mam iść i zagłosować na jakąś super alternatywną, niesocjalistyczną kanapę na przykład Brauna, która nie przekroczy progu wyborczego, o współrządzeniu już nie wspominając i to nie będzie ani naiwne, ani kuriozalne? 

 

przemsa
17 lutego 2019 15:48

@Dlaczego socjaliści to durnie (17 lutego 2019 09:17)

Pewnie, czysto kosmetyczne. W sumie jeden ch...,kto z tej bandy rządzi w Polsce. A jeżeli widzę różnicę, to mam coś z głową. A skoro już mam coś z głową, mogę zagłosować na POKO. To jest myśl.

 PS W dalszym ciągu nic poza - tak sobie uzasadnianą - satysfakcją z bycia ponad...

 

 

 

przemsa
17 lutego 2019 15:45

@Dlaczego socjaliści to durnie (17 lutego 2019 09:17)

 

> Przeczytajcie co mówi tak znielubiany przez niektórych papież Franciszek
> - "symbol widocznego upadku Kościoła"

Gdy się w tym tekście zaznaczy zgodnie z odpowiednim kluczem niektóre litery, ułożą się one w napis: trzecia świątynia jerozolimska. Serio!

 

przemsa
17 lutego 2019 15:40

@Dlaczego socjaliści to durnie (17 lutego 2019 09:17)

Czyli jednak dokładnie tak jak napisałem: satysfakcja z bycia ponad. 

Swoją drogą twierdzenie, że obojętnie, czy Polska rządzić będzie PiS czy PO  (przy świadomości, że to wszystko pionki, sprzedawczyki i dalsza część obowiązującego mantry) uważam za kuriozalne. Pewnie jestem nie tylko ograniczony, ale też i naiwny, ale jednak różnicę widzę. 

 

 

przemsa
17 lutego 2019 15:29

@Dlaczego socjaliści to durnie (17 lutego 2019 09:17)

Nie, jednak ponad. W sensie niedosłownym. Bo zdaje się, że tak realnie gdzieś obok, poza Polską jednak nie żyjesz?

 

przemsa
17 lutego 2019 15:19

@Czy Polacy są narodem politycznym? (16 lutego 2019 08:46)

Z dyskusji pt. Franciszek Antypapież & SW2 to samo zło jednak się wypiszę*

*Choć odpowiedź na pytanie, czy grzeszę chętnie poznam. 

 

przemsa
17 lutego 2019 15:12



@Czy Polacy są narodem politycznym? (16 lutego 2019 08:46)

To będzie oczywiście skutek ponad półwiecza obowiązywania porządku SW2. I trzeba będzie kolejnych 50 lat minimum by to odwrócić. W każdym razie strzelam, że coś w tym stylu. 

 

przemsa
17 lutego 2019 10:50

@Dlaczego socjaliści to durnie (17 lutego 2019 09:17)

> Są ludzie, całkiem nieoczekiwani, którzy to rozumieją.

> Nigdy nie głosowali na PiS.

A jaka jest puenta, skutek tego niegłosowania na PiS? Innymi słowy, jaką korzyść odnosi Polska z tego, że ludzie, którzy to rozumieją nie oddają głosu na partie Kaczyńskiego? Oczywiście poza satysfakcją własną, że są ponad to. Ta jest zrozumiała. Czy może głosują na jakąś inną partię będącą lepszym remedium na sytuację zastaną? Jeżeli tak, jak ona się nazywa, bo ja też chciałbym do rozumiejących doszlusować. 

 

przemsa
17 lutego 2019 10:47

@Czy Polacy są narodem politycznym? (16 lutego 2019 08:46)

Może jednak ujmę to prościej: czy grzeszę uczestnicząc w posoborowym Mszy Świętej i uznając Franciszka za prawowitego papieża?

przemsa
17 lutego 2019 10:25

@Dlaczego socjaliści to durnie (17 lutego 2019 09:17)

Ja też już nie daje rady z tym nieskazitelnie czystym śp Janem Olszewskim. Naprawdę takie - o nieskazitelnej czystości - określenie zmarłego premiera gdzieś w TV usłyszałem. Ta przesada jest irytująca. Poza tym zmarł przecież człowiek wiekowy, jego śmierć nie była więc czymś szokującym i budzącym poczucie nagłej straty. Trochę umiaru w tych laudacjach by się zatem przydało. 

 

przemsa
17 lutego 2019 09:44

@Czy Polacy są narodem politycznym? (16 lutego 2019 08:46)

Jednym słowem Ty jesteś dobrym, czy może raczej właściwym, katolikiem, a ludzie tacy jak Grzeralts i np. ja, są katolikami błądzącymi lub wręcz oszukanymi, bo (przez własną gnuśność) uznającymi Franciszka prawowitym papieżem i na dodatek aktualny ryt Mszy Św. przyjmującymi z całym jego fałszywym ceremoniałem. Myślisz, że powinniśmy się z tej akceptacji stanu w Kościele  Powszechnym zastanego spowiadać? A jeżelii tak, to u których księży? Bo chyba nie tych, którzy zwykłe (dla nas), nietrydenckie Msze zwykli odprawiać.

 

przemsa
17 lutego 2019 09:39

@Czy Polacy są narodem politycznym? (16 lutego 2019 08:46)

> Lud musi chcieć społecznego panowania Chrystusa Króla.

Lud niczego nie musi. Ty możesz, ja mogę. Tyle.

PS Co to w ogóle za "lud"? Brzmi identycznie, jak masy.

przemsa
16 lutego 2019 20:29

@Zapity Chandler, tajemnicza Agata i katolicka nauka (13 lutego 2019 09:03)

Aż mnie kusi, żeby sobie przypomnieć.

 

przemsa
15 lutego 2019 15:23

@Zapity Chandler, tajemnicza Agata i katolicka nauka (13 lutego 2019 09:03)

Paragraf 22 jest po prostu śmieszny. 

 

przemsa
14 lutego 2019 19:41

@Zapity Chandler, tajemnicza Agata i katolicka nauka (13 lutego 2019 09:03)

Tak, Parafraf 22 jest OK. Pamietam, że próbowałem jakiejś innej książki Hellera, ale to już nie było to.

 

przemsa
14 lutego 2019 18:38

@Zapity Chandler, tajemnicza Agata i katolicka nauka (13 lutego 2019 09:03)

To nie defekt. Ja mam podobnie. Czytam, co mi wpadnie w ręce. Wprawdzie teraz już się nie katuję jak dawniej, gdy mi się nie spodoba, ale jeżeli się zaciękawię, nie ma dla mnie większego znaczenia gatunek. Podstawową rzeczą jest, żebym znał jak najmniej szczegółów fabuły przed lekturą. Lubię być zaskakiwany.

 

przemsa
14 lutego 2019 18:31


 Poprzednia  Strona 2 na 122.    Następna